Redningsworkshop og høstens andre aktiviteter

Postet av Arendal Kajakklubb den 8. Okt 2024

Høsten er godt i gang, og det er planlagt lærerike og morsomme aktiviteter frem mot jul. Det blir onsdagsturer i oktober frem til siste tur 23. oktober. Ellers kan vi by på følgende aktiviteter:

Redningsworkshop

Flere etterlyste en ny runde med redningstrening etter siste workshop i mai, så nå blir det en ny runde lørdag 12. oktober med Else Marita og Øyvind på EB-stranda, etterfulgt av kaffe og samvær på klubben etterpå. Møt opp på klubben kl. 12 (se arrangementet).

Fullmånetur

Else Marita inviterer til tur fredag 15. november i fullmåneskinn - møt opp på klubben kl. 17 (se arrangementet).

Julepadling/Luciapadling

Evy og Else Marita inviterer til jule- og luciapadling fredag 13. desember. Kajakken pyntes med lys, og det blir fest på klubben etter turen! Møt opp på klubben kl. 17 (se arrangementet).