Ekstraordinært årsmøte

Postet av Arendal Kajakklubb den 1. Des 2020

Innkalling og saksliste til ekstraordinert årsmøte i Arendal Kajakklubb tirsdag 15. desember kl. 19.00.

Får å overholde smittevernreglene vil møtet bli på Sparebanken Sør Amfi. Det er viktig at alle møter ved hovedinngangen senest kl.19.00 da vi må stå i inngangen, registrere dere, og slippe dere inn. Dørene stenger ti over sju slik at møtet kan starte kl. 19.15. Det er anledning til å melde seg på frem til møtet.

Sju av styrets ordinære medlemmer har stilt sin plass til disposisjon, og det må derfor velges et styre som skal fungere frem til det ordinære årsmøtet.

Saksliste:

1.         Godkjenne de stemmeberettigede

2.         Velge dirigent

3.         Velge protokollfører

4.         Velge to medlemmer til å underskrive protokollen

5.         Godkjenne innkallingen

6.         Godkjenne saklisten

7.         Godkjenne forretningsorden

8.         Valg av styre

På grunn av smittevernhensyn må vi ha skriftlig påmelding med navn og mobilnummer innen fredag 12. desember. Den sendes på mail til post@arendalkajakklubb.no

Vi kommer tilbake med sted når vi vet hvor mange som er påmeldt.

7 Kommentarer