Oppstart Allidrett

Postet av Arendal Kajakklubb den 14. Mai 2020

Arendal kajakklubb ønsker velkommen til oppstart av Allidrett for barn i alderen 8 til og med 12 år tirsdag 26. mai kl. 18-19. Sted: EB-stranden på Hisøy. Allidretten har fokus på både kajakk og andre uteaktiviteter. Du får være med på flere ulike idretter, varierte øvelser og mye moro. Du vil møte fire erfarne, engasjerte voksne ledere på treningene. Allidretten i Arendal kajakklubb starter i mai og holder på til desember. De aller fleste gangene gjennomføres aktivitetene på/ved EB-stranden på Hisøy, men når høsten kommer har vi andre fremmøtesteder. Noen treninger er vi inne i sal.

Det er ikke nødvendig med tidligere erfaring eller eget utstyr. Arendal kajakklubb har kajakker og årer, men du må ha med egen redningsvest og litt ekstra klær. Treningene foregår tirsdager fra kl. 18.00-19.00. Velkommen 😊

Disse lederne treffer du på trening.

Gro Vale: gro@hoveleirskole.no

Kurt Nedenes: kurt.nedenes@sshf.no