Invitasjon til Bølgefestivalen

Postet av Arendal Kajakklubb den 5. Aug 2019

INVITASJON TIL BØLGEFESTIVALEN  2019 (11-13.okt)

Arendal Kajakklubb har i år gleden av å invitere klubbens medlemmer til å bli med på Bølgefestivalen i Nevlunghavn (Larvik).

Arrangementet går av stabelen 11-13. oktober.

Vi har booket en 6-mannshytte. På grunn av stor pågang har vi dessverre ikke klart å få hytte i festival området Gurvika, men på nabo campingplassen Oddanesand. Se bildet under. Bølgefestivalen holder til i Gurvika, merket rødt, mens hytta AKK har fått tildelt ligger på Oddanesand, merket grønt.

For hvem?

Bølgefestivalen er for alle.

Her kan du delta uansett nivå. På lørdag og søndag er det kurs og workshops tilpasset alle ferdighetsnivåer. Workshopene er normalt gratis og inkludert i festivalpassene som følger hyttene. Kursene har normalt lagt på rundt 1000,- pr deltaker

Hver deltaker er selv ansvarlig for å melde seg på ønsket aktivitet. Programmet og tilbud kommer nærmere festivalstart.

Her har alle en kjempemulighet for å heve padlekompetansen sin og lære nye ting i trygge rammer og med dyktige instruktører.

Av aktiviteter som har blitt satt opp tidligere kan nevnes:

•    Brottpadling nivå 1/2

•    Surfekurs nivå 1/2

•    Redning nivå 1/2

•    Turer

•    Rullekurs

Bølgefestivalen er også sosialt samvær. På festivalområdet er det masse folk med padling som interesse. Her er det for gjort og komme i prat og få tips eller svar på spørsmål eller bare ha en hyggelig padleprat. Det rigges også opp et stort samlingstelt i bunnen av området som blant annet benyttes til underholdning og spisested for dem som griller.

Eian Fritid flytter også ned butikken sin til festivalområdet denne helgen.

Påmelding skjer til Trond-Inge Terjesen.

titerjesen@yahoo.no

Her er det førstemann til mølla som gjelder. Vi har 6 plasser.

Minimum påmelding 4 deltakere.

Påmeldingsfrist 30.august.

Arendal Kajakklubb sponser opphold som inkluderer hytte inkl festivalpass. Kurs/aktiviteter som har deltakeravgift betales av hver enkelt deltaker.

For info og påmelding til kurs: https://www.eian.no/categories/bolgefestival

Hva trenger jeg av utstyr?

•    Havkajakk (helst i plast)

•    Padlevest

•    Taueline

•    Hjelm

•    Åre

•    God bekledning, det kan bli mye tid i vannet (Tørrdrakt anbefales)

•    Mat og drikke for helga

•    Sengetøy

•    Godt humør 

Husk at klubben har kajakker, hjelmer og taueliner som kan lånes til kurs og arrangementer. Kontakt klubbens leder for mer info.

post@arendalkajakklubb.no

For spørsmål angående arrangementet er det bare å ta kontakt.

Trond-Inge Terjesen

Mob: 95 27 96 88

E-post: titerjesen@yahoo.no (foretrekkes)

Velkommen til en leken og lærerik helg