SILKEBORG 2024

Postet av Arendal Kajakklubb den 21. Feb 2024

Det nærmer seg påmelding til vårens vakreste eventyr -  Kajakklubbens tur til Silkeborg i Danmark.

Vi reiser ned med ettermiddagsferga fra Kristiansand 6.juni og hjem søndag 9.juni.

Turen er for alle medlemmer i klubben. Kajakk kan lånes og fraktes ned ved hjelp av klubben.

PÅMELDINGSFRIST 1. APRIL
Påmeldingsskjema ligger på Arendal Kajakklubb sin hjemmeside under arrangementer.
Overnatting er bestilt til 30 personer på Danhostel Silkeborg.

Hostellet ligger rett ved Gudenåen hvor det er flotte padlemuligheter i rolig farvann.

Turen er for padlere på alle nivåer. Benytt muligheten til å få nye padlevenner og padle i nye farvann!

Egenandelen blir ca kr 3000,- Dette vil dekke fergekostnad, overnatting 3 netter i 4-manns-rom, frokost og niste for 3 dager samt en toretters middag på hostellet fredags kveld.

Har du spørsmål angående turen ta kontakt med:

siri.skagestein@hotmail.com

evy.heien@gmail.com