Vel utført dugnad!

Postet av Arendal Kajakklubb den 6. Okt 2024

Vi var en fin gjeng som møttes til dugnad på klubben i går.

Det ble jobbet godt, både ute og inne.

Kajakker, surfski, årer, spruttrekk, vester, tørrdrakter, brygge, trapper, hyller og rom m.m ble vasket og satt i stand, slik at vi kan nyte flere flott turer fremover med klubben og utstyret vi har.

Hyller ble festet og den gule flekken på veggen etter at et slikt ble fjernet ble malt.

Båten ble tatt opp på land og klargjort for vinteren.

Dugnad med AKK er aldri kjedelig. I vår var det en som gikk på utsiden av brygga idet en kajakk skulle tilbake i hallen etter vask og polering.

I går var det en som dorga med dreggen da båten og motoren skulle kjøres en liten tur før den skulle i vinteropplag (se bilde av "fangsten"). Kanskje ikke så rart at ikke motoren gikk så fort???

(Så ikke bare ble klubblokaler og klubbutstyr ryddet i går, men vi fikk også gjennomført en lite spontan ruskenaksjon i Strømmen).

Tusen takk til alle som kom og gjorde at dugnaden ble så bra 😊

En pust i bakken

Båten ble tatt opp og tømt for alt vann som hadde samlet seg i skroget

"Fangsten" fra båtturen