Surfski

Stellar S18T

Klubben har to Stellar S18S tursurfski. Innkjøpt i 2013.

Produsentens omtale:

Raskeste tur/hav surfski på markedet. Stabil nok for enhver havpadler. Dette er surfskiversjonen av suksessen S18R sit-in kajakk. Neste generasjon av performance surfski. Designet for fart og bølger. En god blanding av stabilitet og fart. Ekstremt stivt skrog som gir god respons. Med dekksrigging og vanntett luke, er dette en surfski du også kan dra på en enkel weekend overnattingstur med. Høy finish og god kvalitet.

Lengde: 550cm
Bredde: 53.3cm
Lastekapasitet: 140kg
Anbefalt padlers vekt fra 65 til 120kg

Stellar SR Tur

Klubben har to av denne typen, innkjøpt i 2013. Produsentens omtale:

Tur utgaven av Surfski Elite, litt mer stabil uten å miste så mye av farten. Ideel for de som ønsker å gå over fra vanlig havkajakk til Surfski, eller for padlere som synes vanlig Surfski blir litt for ustabil. Kajakken er laget i glassfiber/epoxy materiale med Soric core-mat sandwich konstruksjon.

Lengde: 584cm
Bredde: 48cm