Merdøhelg

Arrangør: Arendal Kajakklubb

Merdøhelg 19.-20. juni

Vi inviterer til hyggehelg på Merdø 19.-20. juni. I år vil denne helgen kun være for Arendal Kajakklubb sine medlemmer. Dette grunnet Covid-19 og smittevernregler. Fra 27. mai kan voksne over 20 år drive organisert aktivitet utendørs i grupper på inntil 30 personer, så lenge de kan holde minst én meters avstand. Vi tar forbehold om endringer i dette og justerer dersom reglene tilsier det.

Det vil i år være påmelding til denne helgen og «førstemann til mølla»-prinsippet gjelder. Påmelding sendes til tur@arendalkajakklubb.no innen 1 juni.

Vi ønsker å legge opp til Workshops denne helgen, og da etter ønsker fra dere 😊 Supert om du ved påmelding skriver hva du kunne tenke deg å lære og/eller øve på. Dette kan være alt fra teknikk, rulle, sikkerhet o.l.

Helgen vil også bestå av padleturer sammen, hygge på kvelden og kanskje noen drister seg til et lite bad.

Vi møter opp på brygga ved klubben lørdag 19. juni kl. 11:00 og padler sammen ut til Merdø. Retur søndag ettermiddag.

Alle må ta med eget telt, mat og drikke.

Vi håper på strålende sol og masse kajakkgleder denne helgen sammen med dere 😊