Arendal Kajakklubb ønsker velkommen til den årlige turen til Silkeborg i Danmark 😊

Postet av Arendal Kajakklubb den 8. Feb 2023

I fjor var det rekord mange som ble med oss på tur til Silkeborg – og vi håper enda flere vil være med i år!

Man trenger ikke være konkurransepadler for å være med; alle er velkomne. Dette er tur for alle klubbens medlemmer. Her blir det mulighet for både mengdetrening og turpadling på Gudenåen, basert på eget ønske og lyst.  Det vil også være fokus på og ha det hyggelig sosialt.

Vi tar første ferje ned fredag 2. juni og siste ferje hjem søndag 4. juni. I Silkeborg bor som vanlig bra på vandrerhjemmet i Silkeborg, helt inntil Gudenåen.  Man må regne med en egenandel på 2000 - 3000 kr, resten dekkes av AKK.

Bindene påmelding innen 1. april til post@arendalkajakklubb.no. Spørsmål om turen kan sendes til samme e-post adresse.

Mer informasjon om tider og eksakt egenandel bli sendt ut etter påmeldingsfristen.

Vi gleder oss til tur med dere 😊