Høsttur til Seilerhytta i Tvedestrand

Postet av Arendal Kajakklubb den 7. Sep 2021

Vi inviterer til høsttur lørdag 2. oktober – søndag 3. oktober.

Oppmøte på Arendal Kajakklubb kl. 09:30. Her laster vi sammen kajakker på hengeren og pakker med oss det vi trenger. Vi kjører til Buøya for så å padle derfra og til seilierhytta i Tvedestrand. Dette er en tur på ca. 10-11 km, altså litt lenger enn tur/retur Merdø. Det er ca. samme distanse som padles på de flest onsdagsturer. Alle er velkomne til å bli med på turen 😊

Lørdagskveld blir det felles middag på hytta og mulighet for en liten kveldspadling, så husk å ta med hodelykt.

Søndag spiser vi frokost, pakker oss ut av hytta før vi padler tilbake til Buøya,for så å kjøre tilbake til klubben å vaske og sette på plass kajakker og utstyr. Vi satser på å være tilbake på klubben i 17 tiden søndag.

Dersom været ikke skulle tillate denne ruten for turen finnes det flere alternativer.  Tid for oppmøte vil uansett være det samme.

For å melde se seg på denne turen sender du en mail til tur@arendalkajakklubb.no senest mandag 27 september. Alle som melder seg på turen vil motta en mail med praktisk informasjon om hva man skal og bør ta med seg, i tillegg til annet nyttig informasjon om selve turen 2-3 dager før avreise.

For spørsmål om turen kan dere også sende en mail til tur@arendalkajakklubb.no eller ringe Cathrine på mobil 94 52 96 66.

Informasjon om seilerhytta i Tvedestrand finner dere her.

Dette blir gøy folkens – hiv dere med 😊

Hilsen,