Sommerfest 2019

Postet av Arendal Kajakklubb den 22. Mai 2019

SOMMERFEST 2019 !

I år ønsker vi å invitere alle Arendal Kajakklubb sine medlemmer til tidenes sommerfest :-)

DATO: LØRDAG 10.08.19 – Det vil være folk der fra kl. 16 og utover!

STED:  SEILERHYTTA!

Seilerhytta har i alle år vært et naturlig knute- og samlingspunkt for mange padlere!   Seilerhytta ligger vakkert til ute i havgapet, men er likevel lett tilgjengelig for alle, fra nybegynnere til erfarne padlere.

Dette synes vi skaper den perfekte ramme til en sommerfest for alle oss som er glade i hav, natur og solnedganger.

PRAKTISK INFORMASJON:

Det er ønskelig at det blir en uhøytidelig og sosial sammenkomst, og vi håper så mange som mulig vil ta del i dette!

Festen starter fra kl 16 og varer utover de sene nattetimer.

Det blir enkel organisering. Alle tar med egen mat og drikke. Griller vil bli tent fra kl 18.

Kaffe vil bli servert.

TRANSPORT:

Seilerhytta ligger et steinkast fra land, og burde ikke være vanskelig å komme seg til, enten ved å padle ut eller med egne båter.

Vi i komiteen håper nettopp DU vil komme å løfte festen slik at vi kan alle bli bedre kjent med hverandre, på tvers av ulike padlegrener!

På vegne av Arendal Kajakklubb

Vennlig hilsen  Siri & Anette