Onsdagturer

Onsdagsturene er et populært lavterskeltilbud for alle klubbens medlemmer og gjennomføres normalt fra mai til juni og august til oktober. Turene tar normalt 2-3 timer og starter fra brygga ved kajakklubben og de passer for alle, uansett padleerfaring. Det er gratis å være med og det kreves ingen påmelding, det eneste kravet er at man er medlem av klubben og minst har gjennomført introkurs eller grunnkurs.

Vi starter normalt kl. 18.00 og deltakerne må være ferdig påkledd i kajakkene da. Mot slutten av august når det blir mørkere kvelder starter vi 17.30.

Turene ledes alltid av en av våre erfarne og hyggelige turledere. Alt av utstyr kan lånes av klubben dersom du ikke har eget utstyr selv, husk å være tidlig ute for å være klar når turen starter og å registrere turen i padleboken

Det publiseres et innlegg når turene starter hver vår og høst og alle turene legges inn i arrangementskalenderen hvor det også opplyses om hvem som er turleder. For spørsmål om onsdagsturene, ta kontakt med turleder i forkant, evt. til tur@arendalkajakklubb.no.

Vi ønsker alle velkommen til onsdagstur!