DIGITAL LOGGBOK

Arendal Kajakklubb har besluttet å ta i bruk Padleboken.

Padleboken er ikke en app, men en nettside. Denne erstatter de manuelle listene vi har benyttet tidligere.

NB! Padleboken er obligatorisk å bruke når du låner kajakk (det være seg i privat regi, eller i klubbregi) og bruker privat kajakk.

For å registrere turene dine og lån av kajakk så går du nå inn på:

Padleboken

Brukermanual finner du her: Padleboken - Oppstartsguide

Dersom du trenger bistand med å komme i gang, ligger det brukermanual både på klubbhuset og nederst på siden her. Du kan også sende mail til kasserer@arendalkajakklubb.no.

Det er hengt opp plakater i klubben med QR koder som gjør det enkelt for deg å komme inn på loggboken uten å måtte skrive inn link.  Det er også hengt opp brukermanual der den gamle loggboken ligger/i hallen med kajakkene.

Padleboken gir oss en ekstra sikkerhet når vi er ute å padler ved at administrator vet hvor du er om noe uforutsett skulle skje.

Distansen som blir registrert, danner grunnlaget for distansemerkene som Padleforbundet har.

NB! Husk også at du alltid må sjekke INN etter og UT etter endt tur. Dersom dette ikke gjøres, vil det gå en mail til administrator som da må ta kontakt med de som ikke har levert inn kajakkene.

Et bilde som inneholder tekst, utklippAutomatisk generert beskrivelse