Jubileums- og overnattingstur Torungen Fyr

Arrangør: Arendal Kajakklubb

Vis kart

Jubileums- og overnattingstur til Torungen Fyr, 11.-12. AUGUST!!! Dette blir kanonbra!!
Overnattingstur til Torungen fyr, for AKK medlemmer som del av at AKK blir 50 år i år , altså jubileumsfeiring !

Vi har nå booket hele Torungen Fyr, fyrvokterbolig, anneks og naustet, fra lørdag til søndag. Sengeplasser er 26, så det blir litt førstemann til mølla prinsipp her!

Tanken er at dette skal bli en flott feiring og fest- med padleglede som felles interesse og fellesskap som fokus!

I naustet vil vi tilrettelegge for festmiddag- skalldyraften og håper på god stemning med bål og musikk utover nattetimene;)

Det hadde vært gøy om flest mulig padlet ut i en stor gruppe, men Torungen ligger værhardt til, så dette er selvfølgelig væravhengig.

Det er ordnet med transportmulighet med Pellærn, med felles avreise på lørdagen og retur søndagen.

Tidspunkt og hvor oppmøte for båttransport blir, kommer vi nærmere til når det er klart :)

Pællern kan ta 38 personer.

OM noen trenger å inn lørdag kveld igjen så kan dette avtales innbyrdes med fyrvokter Knut Mørland. Han har plass til opptil 12 personer.
Prisen han opererer med er:

Pris vil være 150 kr. pr. person før 23 og 200 kr. etter, men ikke etter 24.

Han kjører ikke en og en, men fyller opp båten.

Ellers er det jo også fortøyningsmulighet med egen båt på Torungen:)

Vi trenger bindende påmelding pga. booking av soveplass, bestilling av mat og ferske reker og pga booking av den felles båttransporten.

Påmelding kan gjøres ved å sende Mail til Anette Frivold på mailadresse: anette.frivold@sshf.no

OG betale til AKK kontonummer: 2801 23 75672 og markere betalingen med navn og ang om skal overnatte, kun delta festen og om vil være m på fellestransporten.

Arrangementet vil koste 350,- Kr PR person.
Prisen inkluderer evt båttransport m Pællern tur lørdag og retur søndag, overnatting og reker med tilbehør.
Hva en ønsker i glasset må en stå for selv.
Påmeldings-og betalingsfrist er:
1. AUGUST!

Prisen er lik for alle, uavhengig av om skal være med på båttransporten eller overnatte eller ikke overnatte. Dette er for å gjøre det enklest mulig.

Ønske er å inkludere flest mulig! Det er fult mulig å ta med sin bedre halvdel, selvom de ikke er AKK medlemmer! Men da må det betales for 2 personer.

Rommene er med fler senger pr. Rom- så man må akseptere at ikke får eget rom alene.

Om noen har noen artige innspill og leker så bare gi lyd!

Dette blir en fantastisk tur💫🙌💫