Onsdagsturer

Postet av Arendal Kajakklubb den 9. Mai 2020

Vi starter opp med onsdagsturer den 13.mai, nå som det er åpnet opp for grupper på inntil 50 personer.

Så lenge alle er nøye med å holde seg oppdaterte og følge retningslinjene fra padleforbundet (Padleforbundets retningslinjer), samt lokale tiltak som gjelder klubbhuset, kan onsdagsturer gjennomføres.

For at AKK skal klare å gjennomføre onsdagsturer i forhold til retningslinjer, oppfordrer vi til at flest mulig med padleerfaring møter på turene for å bistå de nye medlemmene.

Vi trenger 2-3 personer ekstra per tur, avhengig av hvor mange som deltar.

Det bes om at private kajakker benytter bryggen til Roklubben, og at klubbens kajakker benytter AKK sin brygge. Videre henvises det til tidligere nevnte tiltak og den aktuelle turleder, se under Arrangementer og aktuell dato.

VELKOMMEN!