Padleturer og klubbaktiviteter sesongen 2019

Postet av Arendal Kajakklubb den 16. Mar 2019

Padleturer og klubbaktiviteter 2019

(Spesifikke tidspunkt kommer senere og blir da lagt inn i kalenderen her på hjemmesiden, for lettere oversikt).

April:

10. april: Klubbkveld. Fokus på turklær/ utstyr.

Påsketur? Om vi får anledning til å delta på Lillesands Padleklubb sin tur til Auesøya for å se blomstringen av påskeliljer. Kjøre bil til Tingsaker og padle ut derfra?

Mai:

1.mai: Tur til Jomfruland. Ansvarlig: Trond Inge

9-12 mai: Silkeborg

11-12 mai: Overnattingstur telt til for eksempel Jerken eller Valøyene. Værbehold!

Ansvarlig: Rune Bjelkaker

19, mai: Søppelrydding. Dagstur med rydding av skjærgården og grille pølser. For eksempel: Ærøya. Ansvarlig: Trond Inge

Juni:

8-9 juni:  I forbindelse med kurs på Merdø arrangeres det padletur for «ikke kurs deltagere» lørdag og søndag. Ansvarlige: Audun Finstad og Rune Bjelkaker

14-16 juni: Tur til Ferder. Fellestur AKK/AAT.

Ansvarlig: Trond Inge

Uke 25. Padleaktiviteter på Lyngør Fyr? Irina er hyttevert denne uken (uke 25) Kajakker kan hentes på Risøya. (tilhører Turistforeningen)

Ansvarlig: Irina

August:

10. aug: NM i surfski / padleløp. Med fest på kvelden

Padletur fra Buøya til Lyngør Fyr 17 – 19. august. Fellestur AKK/AAT. Vi kjører bil til Eydehavn fredag ettermiddag. Padler til Furøya og overnatter i hytte der. Lørdag padler vi innom og på utsiden av Sandøya og lander så på Lyngør. Overnatter i annekset her. Fellesmiddag på kvelden. Søndag padler vi hjem igjen.   Ansvarlig: Audun/Irina.

September:

Søndagstur til Reddalskanalen. Dato kommer senere.

Padletur med overnatting på Seilerhytta i Tvedestrand. Fellestur AKK/AAT.

Ansvarlig: Audun/Irina.

Oktober:

10.okt: Klubbkveld

11-13 okt: Bølgefestival i Gurvika i Østfold.

Info: Trond Inge

November:

Klubbkveld onsdag med fokus på bekledning. Dato kommer senere

Desember:

Padletur til byen for å oppleve fyrverkeri og stemningen.

Ansvarlig: Rune Tverbakk og Trond Inge

Klubbkveld onsdag: fokus på sikkerhet. Dato kommer senere.

22. des: Nissetur.

Ansvarlig: Trond Inge og Inger Bergmann