ÅRSMØTE 2021

Postet av Arendal Kajakklubb den 14. Apr 2021

Innkalling til årsmøte i Arendal Kajakklubb

Sted:      Sør Amfi på Myra

Tid:        Onsdag 21. april kl.18.00 (møt opp i god tid)

På grunn av smittevern må vi ha skriftlig påmelding med fullt navn og telefonnummer innen onsdag 21. april. Den sendes på mail til: post@arendalkajakklubb.no.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter er nå tilgjengelig for medlemmer på hjemmesiden til Arendal Kajakklubb, klikk på linken som det henvises til øverst på siden.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett og så videre, se lov for Arendal Kajakklubb på hjemmesiden vår under fanen Om AKK Vedtekter. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Torgeir Fossestøl kontaktes på telefon 906 96 210 eller på post@arendalkajakklubb.no

(For arendal kommune gjelder følgende smitteverntiltak fra fredag 16. april: Maks 100 personer på arrangementer hvor alle i publikum sitter på faste, tilviste sitteplasser.)

Mvh styret.

Ps.:    Husk at dere må være innlogget for å få tilgang til dokumenter på hjemmesiden vår.

2 Kommentarer